Rozmowa z Rafałem Żerko, Sales Force Leader w Strumin.

Strumin:  Rafał, kończy się 2022 rok, a więc jest to czas na podsumowania. Co według Ciebie jest miarą sukcesu firmy, takiej jak Strumin?

Rafał Żerko: O sukcesie firmy można mówić, kiedy potrafi się ciągle rozwijać i dostosowywać do dynamiki rynku. Tak właśnie działa Strumin!

S: W kończącym się roku Twój zespół sprzedażowy powiększył się o dwójkę nowych handlowców: Sylwię i Jakuba. Działacie zatem w 5-osobowym teamie. Jak to przekłada się na obsługę klienta?

R: Tak, działamy w grupie pięciu w pełni zaangażowanych osób. Swoim zasięgiem objęliśmy całą Polskę. Sylwia działa w pomorskim, warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim i łódzkim, Magda na Mazowszu, Podlasiu i na Lubelszczyźnie, Kuba na ścianie zachodniej, a Paweł na południu. W codziennych kontaktach z naszymi partnerami i klientami,  z powodzeniem wykorzystujemy trzy kluczowe zasady: dbałość o profesjonalną prezentację produktów, które są proste w użyciu, zapewniają bezpieczeństwo, a ich innowacyjne rozwiązania dostosowują się do wymagań i zapotrzebowania rynku. Druga zasada to wnikliwa analiza inwestycji, tak by móc zaproponować konkretne rozwiązania z naszej oferty produktowej, trzecia zaś to ciągła edukacja w zakresie zabezpieczeń i wsparcia na budowie, w kontekście naszych produktów. I to się sprawdza. Produkty Strumin są doskonale na rynku rozpoznawalne. Powoli stajemy się liderem w branży na rynku krajowym.

S: Jak budujecie swoje relacje handlowe?

R:  Staramy się szczególnie dbać o potrzeby klienta, bo ta zasada pozwala budować podstawy do stałej współpracy. Ponieważ sprzedajemy produkty najwyższej jakości, zgodnie ze wszystkimi ustaleniami z klientem, mamy gwarancję, że nasza firma zostanie polecona innym.  Nasz zespół handlowy, przyjeżdżając na budowy prezentuję fachową wiedzę techniczną, co sprawia że klienci wiedzą, że mają do czynienia z osobami kompetentnymi. A konsekwencja w tych wszystkich działaniach jest najważniejsza!

S: A co planujesz na przyszły rok?

R: Będziemy w Strumin dążyć do stabilizacji pozycji lidera na rynku. Ponieważ firma cały czas się rozwija, zatem będziemy również promować nowe produkty, które pojawią się w ofercie. W 2022 roku byliśmy na 24 prezentacjach w ramach akcji „Tydzień bezpieczeństwa”. W przyszłym roku chcemy ten trend utrzymać, a może nawet zwiększyć ilość prezentacji naszych produktów. Jak już wcześniej wspomniałem, edukacja jest bardzo ważna w tej branży. Planujemy również zacieśnić współpracę z organizacjami i stowarzyszeniami BHP.

S: Rafał, dziękuję za rozmowę i życzę Wam wszystkim samych sukcesów.

Kontakt do zespołu sprzedażowego na stronie https://strumin.pl/kontakt/